בפסק דין שנתן אתמול (ג’) בית המשפט העליון, בשבתו כבית משפט לערעורים בעניינים מנהליים, קיבל בית המשפט את ערעור המדינה בפרשת מכרזי התחבורה הציבורית, התקועים בשל טענות רכש גומלין. בכך, מכרזי התחבורה הציבורית, בתוכם בית שמש - יוצאים לדרך.
כזכור, עיריית בית שמש הגישה עתירה מנהלית לבית המשפט המחוזי בירושלים ובקשה למתן צו ביניים נגד משרד התחבורה על שירותי התחבורה הציבורית "הבלתי סבירים" ועל מחסור משווע של כ- 100-170 אוטובוסים ברחבי העיר.
ראש העיר בית שמש ד"ר עליזה בלוך:
"החלטת בית המשפט העליון היא בשורה ענקית לבית שמש. בחודשים האחרונים הובלנו בשם תושבי בית שמש את המאבק הצודק בדרישה לשים סוף למצוקת התחבורה ציבורית בעיר.
כעת, כשהמכרז יוצא לדרך, חברות התחבורה יירכשו אוטובוסים חדשים, ייכנסו עוד קווים ונראה שיפור דרמטי בשירותי התחבורה בעיר. גם לאחר שייכנסו תוספות השירות עדיין יחסרו לנו קווים והמאבק ימשיך עד שיימצא פתרון כולל. ההחלטה הינה צעד מבורך וחשוב, בדרך לפתרון המלא".
דוברות עיריית בית שמש.
תמונה: פייסבוק.