עיריית בית שמש- עדכוני קורונה 

מחר, חמישי 19.3.2020, בשעה 18:00 בדיוק, כולנו נעמוד במרפסות, בחצרות ובגינות הפרטיות, בבתים עם חלונות פתוחים, בבתי החולים ובסופרמרקטים
ונמחא כפיים במשך 2 דקות לכבודם של הצוותים הרפואיים.

הפעולה תתרחש במקביל בכל רחבי הארץ!
לרגע_עוצרים_תודה_מוקירים