"ערב טוב
שמי יעקב כץ, תושב רמה ג.
אובחנתי היום כחולה קורונה. אני מרגיש טוב ברוך ה' ואתם מוזמנים להתפלל שככה יימשך.
יעקב בן צביה.
להלן המסלול המלא כמעט (לא זוכר היכן התפללתי שחרית ברביעי וחמישי)

בס"ד 
1 .יום ג' ט"ו אדר (3/10 (
00:20-00:18 סעודת פורים אצל סיימון בית ישראל 11 בית שמש (לא היה שם אף אחד
מלבד בני המשפחה) 
2 .יום ד ט"ז אדר (3/11 (
 
15:13:30:12' יש' רמת בית שמש א. 
3 .יום ה י"ז אדר (3/12 (
 
45:12-00:10 בית הכנסת תפארת יעקב (אשכנז) בבית שני. למיטב זכרוני לא באתי במגע
ישיר עם אף אחד, ולא ישבו שם אנשים. רק נכנסו לקחת כובע וחליפה וכד'') 
00:13-45:12 בית הכנסת תפארת יעקב (אשכנז) בבית המדרש – רק מי שהיה בטווח של
2 מ' ל-15 דקות 
4 .יום ו י"ח אדר (3/13 (
תפילת שחרית 40:8 בית אביי- בית שני . ככל הנראה לא הייתי רבע שעה ברציפות בתוך
החדר עצמו. 
 
50:18-10:18 בית הכנסת תפארת יעקב (אשכנז) ספסל מאחורי הבימה (איפה שיושב 
המגביה את ספר התורה) - מושב שמאלי. 
5 .יום שבת י"ט אדר (3/14 (
15:10-30:8 בית הכנסת תפארת יעקב (אשכנז) ספסל לפני הבימה- מושב ימני. 
00:17:40:16 בית הכנסת תפארת יעקב (אשכנז) בבית שני. 
45:18-30:18 בית הכנסת תפארת יעקב (אשכנז) טור שני משמאל, בחלק הקדמי הספסל
השלישי מהמזרח. במושב השמאלי. 15 דקות לא רצופות באותו מקום". 

אנו מאחלים ליעקב בריאות שלמה ומהירה ושבים ומזכירים לציבור להישמע להוראות משרד הבריאות לצמצום התפשטות הנגיף.

בברכת בריאות שלמה לכולם.