ישי קובו בדף הפייסבוק שלו:
"עובדי ומתנדבי מד"א -תודה רבה !
רוצים להעניק לכם במתנה מארזים מפנקים כהוקרת תודה בשם כולנו על העבודה המדהימה שאתם עושים בימים אלה .
המארזים המתוקים מחכים לכם אצלנו בקפה קובו בית שמש".
יישר כוח לישי קובו על המחוה המתוקה ולעובדי ומתנדבי מד"א, על עבודתם ופועלם, מסביב לשעון.