תחומי הדיון שעלו הם: בריאות, חינוך, רווחה, בטחון יישובי, שירותי דת, תפעול, הנדסה, פניות ציבור וכספים.
החלטות מרכזיות שהתקבלו:
1. דחיית ארנונה לבעלי עסקים עד 1/5
2. הרחבת מערך מרכז המתנדבים
3. לכל ילד מהחינוך המיוחד יוצמד מלווה מיוחד לכל תקופת החירום.
*ראש העיר ד"ר עליזה בלוך*: "אנו מצויים באירוע חירום מתגלגל. לראשונה בתולדות העיר קיימנו דיון מקיף ונרחב עם כל גורמי העירייה בשלושה חללי דיונים שונים. הנהלים וההנחיות משתנים מעת לעת. אנו קשובים להנחיות ראש הממשלה, משרד הבריאות ושרותי החרום. מקבלים משובים מהשטח ונערכים לקראת יום המחר לטובת העיר בית שמש וכלל תושביה".
*סגן מ"מ רה"ע משה שטרית*:
"בימים האחרונים עיריית בית שמש עוברת לניהול חירום של העיר.
בשעה זו נציגי המפלגות יחד עם ראש העיר עוברים נושא-נושא ומתעדכנים על היערכויות אגפי העירייה בשעת חירום זו.
עובדים ומתנדבים רבים נכונים לסייע בנושאים שונים כדי שנדע לעבור את האירוע הזה בשלום.
נצליח קודם כל אם כולם ללא יוצא מן הכלל ימלאו אחר ההנחיות.
בעזרת ה' נעשה ונצליח".
דוברות העירייה