סגן מ"מ רה"ע משה שטרית:
"לאור ההנחיות החדשות מטעם משרד הבריאות הנחיתי הערב את מנהל אגף האירועים איציק קניזו ואת מנכ"ל רשת המרכזים הקהילתיים עמית קדמון לבטל או לדחות את כל הכנסים, המסיבות והאירועים המתוכננים באולמות העירוניים ובמרכזים הקהילתיים.
כמו כן, לא תותר כניסת קהל למשחקי הקבוצות העירוניות בכדורגל ובכדורסל וידחה פסטיבל פסח אשר תוכנן לימי חול המועד.
חבל לנו לנקוט בצעדים כאלה, בטח לאור ההשקעה המרובה. אבל בריאות האזרחים קודמת לכל.
נכון לעכשיו, תימשך כסדרה פעילות החוגים והמפגשים המצומצמים. מחר נערוך התייעצות נוספת ובהתאם להנחיות משרד הבריאות וללוח האירועים הקרוב נבחן את הצעדים הבאים.
מאחל לכולנו בריאות וחזרה במהרה לשגרה".
תמונה פייסבוק.