אתמול, יום שלישי, נהג בקו 10 בבית שמש, הותקף באלימות ע"י חבורה של צעירים שככל הנראה היו בגילופין. הנהג קיבל טיפול רפואי ראשוני בשטח, ופונה לבית חולים להמשך טיפול. המשטרה הגיעה למקום.

לשון ההודעה של חב'  סופבוס:  

"נוסעים יקרים, שימו לב! 

בעקבות מקרה אלימות  קיצוני בבית שמש שארע אתמול 10/3 נגד אחד מנהגינו, ועד נהגי חברת סופרבוס החליט להשבית את הקווים הפנימיים בבית שמש בין השעות: 12:00- 14:00 לאות מחאה. החברה מגנה כל אלימות שהיא כלפי נוסעיה או עובדיה.

אנו מתנצלים על אי הנוחות"

תמונה יח"צ.ארכיון.