נוסעים/ות יקרים/ות,
• בכל האוטובוסים לא תתאפשר ישיבה במושבים הקדמיים.
• באוטובוסים בינעירוניים לא תתאפשר הסעת נוסעים בעמידה.
• באוטובוסים עירוניים תתאפשר הסעת נוסעים בעמידה משורת המושבים השנייה ואילך.
שתהיה לכולנו נסיעה בטוחה!
תמונה: פייסבוק.
"בהתאם להנחיות משרד הבריאות ומשרד התחבורה ולצורך שמירה על בריאותנו נתבקשנו לנקוט בצעדים הבאים":
פורסם בתאריך: 26/06/2026 19:40
נוסעים/ות יקרים/ות,
• בכל האוטובוסים לא תתאפשר ישיבה במושבים הקדמיים.
• באוטובוסים בינעירוניים לא תתאפשר הסעת נוסעים בעמידה.
• באוטובוסים עירוניים תתאפשר הסעת נוסעים בעמידה משורת המושבים השנייה ואילך.
שתהיה לכולנו נסיעה בטוחה!
תמונה: פייסבוק.