פקחי העירייה חילקו היום ברכות לחג פורים לתושבים שביקרו במרכזים המסחריים השונים והגבירו את המודעות על אופן הפעלת החנייה בתשלום, במרכזים המסחריים.
בברכת פורים שמח מעיריית בית שמש והפקחים.

פקחי העירייה חילקו היום, חג פורים, אגרות ברכה לחג לבאי המרכזים המסחריים. בחלוקת הברכות, הם גם הגבירו את מודעות התושבים, על אפן החנייה בתשלום, במרכזים.
פורסם בתאריך: 26/06/2026 19:40
פקחי העירייה חילקו היום ברכות לחג פורים לתושבים שביקרו במרכזים המסחריים השונים והגבירו את המודעות על אופן הפעלת החנייה בתשלום, במרכזים המסחריים.
בברכת פורים שמח מעיריית בית שמש והפקחים.
