פקחי העירייה חילקו היום ברכות לחג פורים לתושבים שביקרו במרכזים המסחריים השונים והגבירו את המודעות על אופן הפעלת החנייה בתשלום, במרכזים המסחריים.

בברכת פורים שמח מעיריית בית שמש והפקחים.