ההפנינג החגיגי  החל בשעה 16:00, הוא כלל שלל  תחנות פעילויות מגוונות, לעשרות הילדים שהגיעו אליו:  מתנפחים, בועות סבון, קליעה למטרה, משחקי מחשב, כדורגל שולחן, צילומי מגנטים ועוד פעילויות רבות ומגוונות. בנוסף, ההפנינג כלל שני מופעים: מופע סוכריות קופצות ומופע בחזרה לילדות, שהקפיצו את הילדים וההורים. בנוסף, חולקו לבאים פופקורן ושערות סבתא חינם. גם השנה, ההפנינג התקיים בשיתוף מחלקת הנוער ובשיתוף תנועות הנוער, שהפעילו לא מעט תחנות בהפנינג. הבאים להפנינג יכלו לשמוע על תנועות הנוער השונות בעיר ואף לרשום אליהם את ילדיהם במקום. להפנינג הגיעו גם ראש העיר עליזה בלוך וסגן ומ"מ ראש העיר משה שטרית.
ראש העיר עליזה בלוך אמרה:" אנחנו חוזרים לעיר הותיקה כדי להחיות אותה, כדי להחיות את החנויות שבה, כדי להגיד לכל תושבי בית שמש- זה הבית שלנו ואנחנו נעשה הכל בשביל לשמוח. שיהיה לכולם פורים שמח וטוב ויפה".


סגן ומ"מ ראש העיר משה שטרית אמר:" אנחנו מתקשים לעשות את האירועים הללו במרכז המסחרי הותיק שכולנו גדלנו עליו, לראות אנשים קונים פה, זה משהו שהוא שמח. זה עושה עבורי נוסטלגיה. תבואו למרכז שלנו, כיף להיות פה".
לסיכום, היה הפנינג מוצלח מאוד ולא מעט ילדים והוריהם באו להינות מהפנינג עשיר בפעילויות, רגע לפני פורים.
נודה לראש העיר עליזה בלוך, סגן ומ"מ ראש העיר משה שטרית, איציק קניזו מנהל אגף תרבות ספורט ואירועים, יוסי גמליאל מנהל מחלקת נוער, מועצת תלמידים, מועצת הנוער העירונית, תנועות הנוער (בני עקיבא בית שמש, מעוז בית"ר, הצופים, מקום בלב, עזרא בית שמש, סיירת הנוער, הנוער העובד והלומד), מד"א, משטרת ישראל, קבטי"ם, שפ"ע ולפיקוח העירוני. 

שילה רוזנפלד- דובר מחלקת התרבות והספורט