מרפאת טרם:
הודעה חשובה
בהמשך לידיעה שמופצת בטעות כביכול חולה קורונה אותר בביג. חשוב להבהיר כי לא מדובר בחולה אלא במחוייב בידוד. הוא לא ביקר בקומה של מרפאת טרם כלל אלא בקומה אחרת.
אנו שבים ומודיעים כי על פי הנחיות משרד הבריאות, מי שחייב בידוד או על כל חשש לקורונה, אין להגיע כלל אל שטח המרפאה.
למען בטחון הציבור חשוב להזכיר כי מידע אודות התפשטות הקורונה ניתן לקבל באתר משרד הבריאות ולא להסתמך על שמועות שרצות בקבוצות.
מדוברות קופ"ח כללית נמסר:
*כללית סמייל:*
בהתאם להנחיות משרד הבריאות איש צוות ממרפאת כללית סמייל ביג אשר שהה בבית לחם נכנס לבידוד בית. המרפאה ממשיכה לתת שרות כרגיל. כל מידע אחר שמופץ בנושא אינו נכון.