משה שטרית: 

"מחפשים משהו טוב לעשות עם דמי הפורים שלכם? בבקשה: עמותת "עת לעשות" בהובלת ראשית בן טולילה הנהדרת, פועלת למען ילדים ובוגרים בעלי צרכים מיוחדים ונותנת מענה לשעות אחה"צ, שבתות, חופשות, מחנות בחופשים ועוד פעילויות רבות

מדריכי העמותה, בני נוער תושבי העיר, מתנדבים בזמנם הפנוי למען הילדים הנפלאים האלה. לכל ילד מוצמד מדריך המלווה אותו ועוזר לו. 
יש בעיה אחת, הפעילויות הללו יקרות במיוחד ולכן העמותה ומדריכיה פונים לתושבי בית שמש לתרומות שיממנו את הפעילות בסניף המקומי.
היום בירכתי את המדריכים שממחר בבוקר יוצאים לקמפיין.
הם פונים אליכם ומבקשים שתפתחו את הלב ואת הכיס כדי שניתן יהיה לממן את הפעילות בה הם מתנדבים. 
הם יבקשו תרומות כדי שבעלי צרכים מיוחדים בבית שמש יוכלו להמשיך ליהנות מהפעילות של העמותה בעיר.
אמרתי לחבר'ה שאני שמח לפגוש אותם כל פעם מחדש ושאני גאה בהם מאוד. 
אשרינו שאלו בני הנוער שלנו!

ועכשיו הכדור אצלכם, עזרו לעמותה להמשיך ולעשות טוב. הלינק לתרומה לפניכם":

https://www.jgive.com/new/he/ils/donation-targets/32556

תמונה: פייסבוק