בני הנוער חילקו בביה"ח משלוחי מנות, פרסים, צעצועים ושוקולד. 

אחד מהנערים סיפר: "זה מאוד מחזק אותי כאשר אני נותן ומשמח את האחר".  
יישר כוח ליוסי גמליאל מנהל מחלקת הנוער,
לר' חיים כהן מנהל ארגון 'אהבת חיים ושלום'
וכמובן לנוער המדהים שלנו.