בני הנוער חילקו בביה"ח משלוחי מנות, פרסים, צעצועים ושוקולד.
אחד מהנערים סיפר: "זה מאוד מחזק אותי כאשר אני נותן ומשמח את האחר".
יישר כוח ליוסי גמליאל מנהל מחלקת הנוער,
לר' חיים כהן מנהל ארגון 'אהבת חיים ושלום'
וכמובן לנוער המדהים שלנו.
מחלקת הנוער בעיר וארגון 'אהבת חיים ושלום' ממשיכים בשת"פ כמנהגם. בכל חג יוצאת קבוצה של נציגי בני נוער להתנדבות קהילתית למצוות ביקור ושמחת חולים.
פורסם בתאריך: 26/06/2026 20:36
בני הנוער חילקו בביה"ח משלוחי מנות, פרסים, צעצועים ושוקולד.
אחד מהנערים סיפר: "זה מאוד מחזק אותי כאשר אני נותן ומשמח את האחר".
יישר כוח ליוסי גמליאל מנהל מחלקת הנוער,
לר' חיים כהן מנהל ארגון 'אהבת חיים ושלום'
וכמובן לנוער המדהים שלנו.