את סבב הגנים שערכה הבוקר ראש העיר, היא פתחה בגן 'הדר'. היא ברכה את ילדי הגן והצוות בברכת פורים שמח ואיחלה שיהיה שמח בכל ימות השנה.
בתמונה ראש העיר בגן הדר עם הצוות: גילה, מזל, מירה וילדי הגן.
ראש העיר ד"ר עליזה בלוך, הגיעה לבקר את ילדי הגנים וצוותי הגן ולברך אותם בברכת פורים שמח.
פורסם בתאריך: 26/06/2026 20:36
את סבב הגנים שערכה הבוקר ראש העיר, היא פתחה בגן 'הדר'. היא ברכה את ילדי הגן והצוות בברכת פורים שמח ואיחלה שיהיה שמח בכל ימות השנה.
בתמונה ראש העיר בגן הדר עם הצוות: גילה, מזל, מירה וילדי הגן.