אנו מאחלים לריצרד היקר בהצלחה ובריאות שלמה ומהירה. פורים שמח.
הפוסט שהעלה ריצרד הבוקר:
"בוקר טוב ושבוע טוב לכולם,
פורים שמח.
בעוד שעה קלה אעבור עוד שלב משמעותי ולא פשוט במאבקי במחלה.
שלב חשוב קריטי שלו אני ממתין בעצם שנה שלמה.
שנה שסירבתי לכל התערבות חיצונית , קומבינה או קשרים.
חיכיתי במתח ובחשש מהתפתחויות בילתי צפויות.
שנה שסירבתי לשלם 16000 שקל כדי לקבל את הבדיקה מחר בבוקר..ועל
שנה בה שמעתי אלפי הצעות ועצות מכולם וכולם אנשים טובים.
לאחר שלמדתי את סיפורו הקשה של האלוף גיורא איילנד החלטתי על דרך טיפול.
בהתייעצות עם רופאי החלטתי על דרך הטיפול ואני שם מבטחי בהם ודרך לא מקצרים ואם אתה מאמין ברופאים לך איתם.
אל תתן לפחד לנצח אותך.
אני מרגיש שאני בדרך הטובה ביותר להבטיח לעצמי עתיד רפואי טוב יותר.
יש לי הרבה מה לומר למדינתי אהובתי על היחס לחולי המחלה הארורה הזו...
על בירוקרטיה איומה ועל המתנה איומה , על היותך אדם סוג ב, חברות הביטוח לא מבטחות אותך ונעלמות כשהן מגלות שאתה חולה.
לטוס לחול כשהביטוח עולה כמו הכרטיסאם בכלל מאשרים לטוס, על הבנקים ששואלים שאלות על רפואה פרטית איומה שסירבתי להכנע לה.
על עוד המון דברים שבהמשך אתיחס להם.
אם יש נקודת אור זה היחס והדאגה של מאות ואלפי חברים שדואגים, שואלים ומתפללים, מציעים עזרה שואלים לשם האמא לצורך תפילה , חלקם מלווים וחלקם מתביישים אבל אתה רואה בעיניהם את האיחולים לטוב ורפואה שלמה ובעיקר על משפחה נפלאה שנמצאים כאן לידי בכל רגע ומחזקים אותך יותר מכל.
אני מאמין בטוב ותודה לכולם"
תמונה: פייסבוק.