למקום הוזנקו חמישה צוותי כבאות והצלה,מדיווח של לוחמי האש מהשטח אחד מחדרי הבית בער בעוצמה רבה,הצוותים נכנסו לסריקה אחר לכודים פוטנציאליים  ובמקביל ביצעו פעולות כיבוי של המוקד ושחרור העשן הסמיך שהצטבר במבנה.

לאחר סיום פעולות הסריקה לא נמצאו לכודים אך נזק כבד נגרם לדירה.

נפתחה חקירה לבירור נסיבות פרוץ השריפה.

*ליחי בן לולו | דובר תחנה אזורית בית שמש*