לשון ההודעה שפרסם ועד העובדים:
"עובדים ועובדות יקרים!
אנו נאלצים להודיעכם על דחיית אירועי התרבות של יום האישה, נשף פורים ומסיבת פורים לילדי העובדים. אנו עושים זאת בעקבות המלצת משרד הבריאות ומתוך אחריות לבריאותכם ולבריאות ילדיכם. נמשיך תמיד לעשות לכם טוב, ונודיעכם לאחר התבהרות העניין על מועדים עתידיים. בברכה, ועד עובדים".
בתמונה ועד עובדי העירייה. ארכיון