עיריית בית שמש: ״ראש מנהל תפעול, יוסי נגולה הודיע כי ברצונו לסיים את תפקידו ממניעים אישיים ומשפחתיים ולהתקדם בתפקידים ניהוליים במקומות אחרים. מדובר במנהל מצוין, מקצוען, שעשה עבודה מדהימה בניהול הניקיון ותחזוקת העיר והביא לשינוי בניהול העובדים במינהל ולגיבושם.
אנו מאחלים לו הצלחה בהמשך".
מערכת שמשנט מאחלת ליוסי היקר ברכה והצלחה בהמשך דרכו.
בתמונה: יוסי נגולה עם צוות האגף. ארכיון.