מרתון- "סמסונג" תל אביב-יפו, המתקיים מידי שנה, התקיים הבוקר (שישי) בפעם ה-11.
האירועים השנה בסימן איסוף ומחזור בקבוקי השתייה של הרצים. 

המקצה הראשון של המרתון, הוזנק בשעה 06:10 ובו יצאו לדרך אופני יד. לאחר מכן הוזנקו הרצים, כשהמקצה האחרון הוזנק בשעה 10:15 לערך, משדרות רוקח והסתיים בהם. 

המרתון התקיים ביוזמה משותפת של תאגיד המחזור אל"ה ובשיתוף תאגיד מי-עדן.

במרתון שבו השתתפו כמאה אלף איש, השתתף אלמוג אדרי לוחם אש, תושב העיר בית שמש. אלמוג סיים לפני זמן קצר, את  המרוץ  שארך- 42.2 ק״מ!

שאפו גדול לאלמוג! 

תמונה באדיבות דובר כיבוי אש והצלה- ליחי בן לולו.