ניר בר: "לקוחות, חברים, משפחה תודה על דאגה ואיכפתיות אשרינו שזכינו
אתמול בשעה 15:20 בעודי נמצא במספרה שלי עם הבן הקטן שלי, נכנס אדם הלוקה בנפשו ותקף אותי מאחור בדקירות סכין.
דקירה ראשונה בעורף, הרגשתי שנפל עליי משהו, אבל מהר מאוד הבנתי שיש מישהו מאחוריי, בן עוולה שנתקף זעם ופרק אותו עליי לעיני בני הקטן!
למזלי הגדול ובחסדי שמיים הגבתי והגבתי בעוצמה, נטרלתי אותו ויצאנו מהמקום כדי שאוכל להתפנות לטיפול רפואי!
תודה לה׳ על הנס הגלוי שעשה איתנו, ערב ר״ח אדר שהמצווה הגדולה להיות בשמחה!
תודה לכל החברים והמשפחה ולכולם על ההתעניינות בשלומי, אני מרגיש טוב ובע״ה נחזור בקרוב לשיגרה!
שה׳ ישלח לכולם בשורות טובות וחודש טוב
״הבוטח בה׳ חסד יסובבנו״

אנו מאחלים לניר היקר, בריאות שלמה ומהירה ושישוב בהקדם לביתו ולחייק המשפחה האוהבת.