מנהלת בית הקשיש סימה אליהו: " היום היה לנו עוד יום שמח ונפלא במרכז יום לקשיש שברחוב המשלט 17. הקשישים נכנסו בבוקר במחולות וריקודים. תלמידי כיתה ט2 מביהס אמית שחר הגיעו לשמח את הקשישים בהתנדבות לכבוד ראש חודש אדר. במכרז היום לקשיש הכנו שלטים לקישוט המקום ושרשראות ליצנים, היה מאוד מרגש ומשמח. אנו מודים למורה אוראל מלכה
וצופיה ניסני מ'מקום בלב'.
למקום הגיעה גם מאפרת מקצועית- טובי פלדמן שפינקה את הקשישות המהמממות שלנו.
והתפנקנו בצעיפים שמיכות וכפפות שנתרמו למרכז היום.תודה לה', חודש טוב ומבורך לקשישים והגמלאים היקרים ולכולם.
בואו והצטרפו לחגיגה, כל יום אצלנו חג".