ראש העיר ד"ר עליזה בלוך שנכחה בערב הפתיחה:

"בית שמש חממה ליזמים! התרגשתי להיפגש  עם יזמים חדשים מכל רחבי הארץ שבאים לפתח טכנולוגיות וסטרטאפים. 
אני שמחה שהעיר שלנו נותנת חממה ליזמים עבור פיתוח וחדשנות. 

אני בטוחה שגם המחזור הזה, כמו המחזור הקודם, יצליח לייצר יזמים מצליחים פורצי דרך אשר יהוו דוגמא לחברה הישראלית כולה. 

אני מודה למשרד הכלכלה על שיתוף הפעולה המלא."