בבוקר החוויתי, הופעלו מגוון תחנות הפעלה ויצירה בהפעלת תלמידי בית אופקים ומוריהם, בית קפה מפנק בליווי שירה של הזמר שלומי אסף, ששר שירי ארץ ישראל היפה, תחנת יצירה, התעמלות לגיל השלישי, טיפוח ומניקור, משחקי שולחן והכרת המחשב, ובינגו נושא פרסים.

ליום זה קהילת בית שמש התגייסה לצד בית אופקים בתרומות נדיבות - קליית איבגי, מאפיית סחראי, מסיעי סיונוב, מורן סעד, ארומה בית שמש, משתלת הבית, אופירה יחיא, וכמובן עמותת מטב בניצוחה של מירב כהן.

ראש העיר ד"ר עליזה בלוך כיבדה את הארוע בנוכחותה ובירכה את כל הנוכחים בהתרגשות רבה.

אירוע זה הוא ביטוי נוסף לסולידריות החברתית המצויה בעירנו, ולחיזוק הקשר הבין דורי בין הותיקים לתלמידנו הצעירים.

היה מרגש במיוחד לראות סבים וסבתות של תלמידים מלאים בנחת הדדי, ובגאווה גדולה. התלמידים הביעו את שמחתם והתרגשותם מהארוע בו ליוו את הותיקים במהלך היום.

יישר כוח לתלמידים ולצוות המורים על הארגון הנפלא ושיהיה רק בשמחות.