"הודו לה' כי טוב, כי לעולם חסדו!
אני בטח תופסת אתכם לכמה רגעים בתוך יום שגרתי גדוש במיליון דברים שיש לכם לעשות, רק כדי לשתף אתכם שאצלי הבוקר לא שגרתי בכלל.
בליווי הקפה של הבוקר אני סופרת עם האצבעות (סתמו) את החודשים:יוני, יולי, אוגוסט, ספטמבר, אוקטובר, נובמבר, דצמבר, ינואר, קצת פברואר,
קצת ניתוחים, מלא כימו (כוסומו)
כמה חודשים שפעם אחת יחלפו כהרף עין, ובפעם אחרת אזכור כל פרט, כל כאב, כל מבט הזדהות.
להכנס לטיפולים כימותרפיים זה אומר שהגוף יקבל זעזוע קשה כדי להתמודד עם המשימה, ותפקידה של הנפש הוא להשאיר אותנו בשפיות הדעת, כי בסופו של דבר המטרה היא אחת, והיא ברורה: לחיות.
ואחרי כל הסיבוב הזה, שמעתה יכונה "הסיבוב של חיי" רציתי רק לשמוע שהכל בסדר איתי, שניצחתי אותם, את שני הסרטנים, כי זה רק נראה גדול, זה בעצם קטן עליי, כי לי יש אבא אחד והוא גדול והוא שלי!
אז הבוקר שלי לא שגרתי כי הבוקר אני יכולה לספר לכם שניצחתי!! בסיעתא דשמייא ניצחתי!!
קיבלתי אור ירוק לחיים, ותחושת הסיפוק היא ברמה של התעלות.
אני מוקירת תודה למשפחתי ולכל החברים שלי, אין מספיק מילים כדי לתאר מה אתם בשבילי.
בתמונה: אמא שלי שבשבילה אני הכי שמחה
ושוב, הודו לה' כי טוב, כי לעולם חסדו!!"