דובר איחוד הצלה:
מזל טוב, נולדה בת. במהלך הלילה הוזעקו חובשי רפואת חירום של איחוד הצלה מסניף בית שמש לדירת מגורים של אשה הכורעת ללדת בביתה ברמת בית שמש. החובשים שהגיעו למקום יחד עם חובשת סייעו לאשה בתהליך הלידה ובשעה טובה נולדה בת. לאחר הטיפול הראשוני של המתנדבים האם והתינוקת פונו כשמצבם טוב להמשך טיפול בבית החולים. נאחל למשפחה הרבה מזל טוב ושניפגש רק בשמחות!
מזל טוב!
תמונה: ארכיון.