*דוברות כבאות והצלה תחנה אזורית בית שמש*
ארבעה צוותי כבאות והצלה בפיקודו של מפקד המשמרת רב רשף יורם חדד פעלו היום(שבת)סמוך לשעה 12:00 בצהריים לכיבוי שריפת חדר חשמל ושנאים במחצבות שפיר סמוך למושב רוגלית.
לוחמי האש סרקו את המבנה ומנעו מהאש להתפשט ולאחר זמן קצר השתלטו על המוקד.
לא דווח על נפגעים אך נזק רב נגרם.
*ליחי בן לולו | דובר תחנה אזורית בית שמש*