היום יום ג' (11.2.2020) טז בשבט, יתקיים אירוע באמפי של תנועת הנוער בני עקיבא בשיתוף מחלקת הנוער של העירייה.

בהתאם לכך- ציר הכביש בשדרות בן גוריון (מכיכר כיבוי אש עד כיכר הגפן) יהיה חסום לשני הכיוונים בין השעה 16:00 עד 21:00.

עימכם הסליחה.

תמונה אילוסטרציה.