"טליה אדרי תלמידת כיתה ו׳ בבית הספר עוזיאל חוגגת השנה בת מצווה ולכבוד האירוע קיבלה טליה החלטה שכחלק מחגיגות הבת מצווה היא מעוניינת להעניק בחזרה לקהילה!
טליה הגיעה למועדון מש״ה של אגף הרווחה בעיריית בית שמש והמרכז הקהילתי לערב שכולו טוב שבמהלכו הביאה לחברים עוגה טעימה, השתתפה בשיעור יצירה ועשתה לחברים המון שמח בלב!
תודה לטליה על ערב מיוחד, ערב שהיה מלא בחום ובאהבה!"
דף הפייסבוק של מתנ"ס מאירהוף.
תמונה: פייסבוק.