״שישי האחרון היה סוער במיוחד״, סיפרה מנכ״לית העירייה, מירה מינס. ״שעות לפני כניסת שבת קיימנו מבצע להורדת עץ שהיווה סכנה משמעותית לחיי התושבים״. הוסיפה מינס: ״למרות שהעץ היה בשטח פרטי, עצם סכנת הנפילה שלו, יכלה לסכן תושבים רבים ובכך היה מבצע משולב של לשכת מנכ״ל, מינהל התפעול ומוקד 106 לטיפול מהיר ומקצועי בנושא. זוהי רק דוגמא אחת מעשרות נושאים שאנחנו מטפלים בהם בכל רגע נתון ברחבי העיר״. 

מינס מסכמת: ״אני גאה בעובדי העירייה שדואגים ופועלים למען התושבים לאורך כל ימות השנה. צוות שגם בימים הסוערים וגם ביום שישי סמוך לכניסת שבת, רואים את התושבים לנגד עיניהם. זו העירייה שלנו״.

יישר כוח לכל העוסקים במלאכה!