ראש העיר ד"ר עליזה בלוך על המיזם: "אנו מובילים שינוי בהתייעלות אנרגטית ובחדשנות חינוכית. קיימנו (אמש) מפגש השקה של פיילוט מרגש שבו יקחו כ-35 בתי ספר ומרכזים קהילתיים. מהות המיזם הינו הצבת פאנלים סולאריים מעל גגות המבנים שבזכותם נוביל לחסכון כלכלי גדול כאשר חלק מההכנסות יהיו לטובת יוזמות חינוכיות בתוך בתי הספר ולטובת הקמת קרן לחדשנות פדגוגית.
מרגש אותי שבית שמש היא חלוצה בתכנית כה משמעותית של חדשנות לצד חינוך.
תכנית בה נשתמש בשמש של בית שמש ונוזיל את עלויות החשמל ובכך ניצור חדשנות חינוכית והתייעלות אנרגטית וירוקה, של אחריות ויוזמה.
בזמן שהקופה העירונית נמצאת בגירעון, העירייה פועלת למציאת מקורות כלכליים בכדי להניב רווחים עבור התושבים.
אני שמחה בשותפות של התהליך יחד עם סגן ראש העיר הממונה על החינוך, הרב ישעיהו ארנרייך, גזבר העירייה, אריה ברדוגו, מנכ״ל החברה הכלכלית, זאב לוחוביצקי וראש מנהל חינוך, מעוז ביגון".