בהמשך לדיווח משריפת הדירה ברחוב בן איש חי - דוברות כבאות והצלה תחנה אזורית בית שמש:
מדיווח של מפקד האירוע מדובר בדירה שבערה בעוצמה רבה וצוותי הכיבוי עדיין פועלים לכיבוי המוקד ושחרור העשן שהצטבר במבנה.
לפני מספר דקות הכריז מפקד האירוע על שליטה.
לוחמי האש הצליחו להשיג שליטה במוקד השריפה ולמנוע ממנה להתפשט לכלל המבנה
ממספר סקירות שנעשו ע״י לוחמי האש לא דווח על נפגעים.
חוקר שריפות של כבאות והצלה לישראל בדרכו למקום על מנת לחקור את נסיבות פרוץ השריפה.
מוקדם יותר דיווחנו כי ארבעה רכבי כיבוי והצלה מתחנת בית שמש בסיוע מנוף גבהים פועלו בשריפת במבנה מגורים עם חשש ללכודים ברחוב בן איש חי בעיר בית שמש.
לוחמי האש סרקו את המבנה על מנת למצוא לכודים ובמקביל ביצעו פעולות כיבוי,בשלב זה לא ידוע על נפגעים.
ליחי בן לולו | דובר תחנה אזורית בית שמש.
תמונה דובר כיבוי אש והצלה בית שמש.
דוד לף דובר איחוד הצלה על הארוע:
"הבוקר הוזעקו מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה מסניף בית שמש יחד עם כוחות הכיבוי וכוחות נוספים לשכונת חפציבה בעקבות דיווח על שריפה בדירה בבניין מגורים עם חשש ללכודים. המתנדבים הראשונים שהגיעו למקום דיווחו על שריפה בקומה העליונה של הבניין והחלו לסייע בפינוי הדיירים. לאחר סריקה של כוחות הכיבוי ופינוי כל הדיירים מהבניין הארוע הסתיים ללא נפגעים".