ראש העיר על הביקור: "ברגעים אלו ממש, חבר המועצה, צבי ווליצקי ואני נמצאים בדרך חזרה לבית שמש לאחר ביקור משמעותי בוושינגטון די סי. חווינו ארבעה ימים אינטנסיביים, מלאים בפגישות עם הקהילות היהודיות בוושינגטון, מרילנד ובולטימור.
במהלך הביקור נפגשנו עם ראש עיריית וושינגטון די סי, מירואל באוזר ושוחחנו על שיתופי פעולה אפשריים, נפגשנו עם שגריר ישראל בארצות הברית, רון דרמר , נפגשנו עם ראשי הפדרציה היהודית בוושינגטון ועם נציגי ארגונים יהודיים מתוך כוונה לחדש קשרים שהיו בעבר לעיר. בנוסף נפגשנו עם קבוצת צעירים הפעילה בארגוני יהדות שונים בעיר, קהילת "בית שלום" במרילנד ועוד.
התרגשתי מאוד להיות בשבת יחד עם קהילת בית כנסת "קשר ישראל" ולדבר על העיר, על האפשרויות להשקעה ושיתופי פעולה אפשריים.
אנחנו רק בתחילת הדרך אך זרענו את הזרעים הראשונים לקשר משמעותי ואסטרטגי ורקמנו שיתופי פעולה חשובים בנושאי תעסוקה, רווחה, חינוך, ספורט לרווחת תושבי העיר.
אנו חוזרים לבית שמש מלאי מוטיבציה לחזק את בית שמש כעיר העתיד של ישראל.
שיהיה שבוע טוב לכולנו".
תמונה: פייסבוק.