משה שטרית: "ממשיכים במאמצים להבאת הצעת מחליטים בבית שמש- פגישה עם מנכ"ל משרד ראש הממשלה"
"כפי שכתבתי בעבר, לאחר שנים של התעלמות של ממשלות ישראל מההידרדרות הכלכלית שחוותה העיר בית שמש, ולאחר מאמצי סיעת הליכוד ב-3 השנים האחרונות מול לשכת ראש הממשלה אנחנו פועלים לקדם שינוי מהותי ביחסי העיר מול הממשלה. מחר שלום אדרי ואני נצא לפגישה עם מנכ"ל משרד ראש הממשלה רונן פרץ במטרה לקדם במה שאפשר את העלאת הצעת המחליטים להצבעה.
בית שמש חייבת התערבות ממשלתית דחופה אחרת תקרוס. לצערנו הרב תכניות הבניה בעיר ממשיכות ביתר שאת מה שיבטיח שגם השנים הבאות יהיו שנים קשות בהן לא נוכל להשקיע בתושבים את מה שמגיע להם. על כן הצעת המחליטים, כשתאושר, תאפשר לנו השקעה רבה יותר בתושב ובתשתיות העירוניות. זה צו השעה".