מרפאת טרם בית בית שמש:
"הטבעת ההדוקה על האצבע, יצרה מצב של עצירת דם ונפיחות.
הצוות הרפואי ניסה ללא הצלחה לשחרר את הטבעת באמצעים שונים, אך לא זזה ממקומה.
בשלב זה הוזעקו לוחמי אש מתחנת בית שמש יורם חדד מפקד משמרת וגבסי חי, שהגיעו עם ציוד ייחודי והסירו את הטבעת ללא נזק לאצבע.
לאחר שהוסרה הטבעת המקום עבר חיטוי.
האדון שוחרר לא לפני שקיבל אנטיביוטיקה ומשחות למניעת זיהום".
יישר כול לצוות הכיבוי ולצוות המרפאה.