סגן ראש העיר (ללא שכר) מר שמואל גרינברג, מונה לתפקיד מנהל אגף החינוך החרדי, בעיריית י-ם.  גרינברג המשמש כראש סיעת דגל התורה בעיר, העביר חלק מסמכויותיו בעקבות התפקיד החדש בו זכה לחברי סיעתו: הרב ישראל סילברסטיין והרב שלמה ברילנט.  

גרינברג שימש בתפקידו בעירייה גם כממונה על תיק שפע, על הפיקוח העירוני ועל תיק התחבורה. 

במכתב ששלח גרינברג לחברי סיעתו הוא כותב: 

"כידוע לכם אני מתחיל בעבודתי כמנהל אגף חינוך חרדי בעירית ירושלים.
מאחר ועבודה זו מצריכה פניות רבה והתמסרות לתפקיד, ראיתי לנכון למסור את התיקים והועדות בהם אני מחזיק כיום לשאר החברים בסיעה,
האצלת הסמכויות תהיה במליאה הקרובה, אך מעתה החברים יהיו אחראים על התיקים שהיו אצלי עד היום. ריכוז נושאי החינוך של דגל התורה יטופלו על ידי הרב ישראל סילברסטין וימוזגו עם תיק הגיל הרך, מנהל הפעול (שפ"ע תברואה וגינון) ופיקוח עירוני יהיו אצל הרב שלמה ברילנט ויטופלו על ידו.
תיק תחבורה נשאר לעת עתה בהפקדה זמנית אצל ראש העיר ושייך לדגל התורה, בזמן הקרוב נודיע לראש העיר על החלטתינו בתיק זה.

מאחל לחבריי לסיעה הצלחה רבה ובטחוני שיפעלו לקידום הנושאים כפי שהם יודעים ואף הוכיחו בעבר. ממשיך להשאר אתכם ולפעול למען ציבור דגה"ת בתחומים כלליים אך את התיקים הספציפים מוסר לחבריי כאמור.

בידידות רבה
שמוליק גרינברג"

אנו מאחלים בהצלחה למר גרינברג בתפקידו החדש.