"הופתענו לשמוע שראש העיר מינתה יועץ ודובר לציבור החרדי, דבר המנוגד לכל מה שנאמר ע"י ראש העיר על עיר אחת וממונה אחד לכל הציבורים.
והנה, דווקא בנושא הדוברות, צריך מישהו מיוחד לציבור מסוים.
האם השלב הבא יהיה דובר לציבור הדתי ודובר לציבור הכללי?
האם המינוי עולה בקנה אחד עם מצבה הכלכלי של העירייה?
נגמרו הבעיות?
פרויקטים ומשרות שהם קריטיים לפיתוח העיר, אינם מתוקצבים בטיעון של העדר תקציב וכעת פתאום נמצא הכסף ליחצ"ן?
האמת צריכה להיאמר, אין שום הגיון ושום צורך במשרה המיותרת הזו".