הפרויקט באחריות שלום אדרי, ממונה העיר הוותיקה: "תושבי רח' הנרקיס מאוד מרוצים מפרויקט יפה שהכניס צבע ואיכות חיים לשכונה ולתושביה - זה הרווח האמתי!

במסגרת העומדת לרשותי אקדם את הפרויקט שייערך בכל רחוב הנרקיס!! ויושלם בחודשים הקרובים לרווחת ילדי ותושבי הרחוב.

תודה לשאול פוקס, מנהל הפרויקטים ולרה"ע עליזה בלוך."

נמשיך לעדכן!