קרן אצלאן, מנכלית סופרבוס:
"לאחר מאמצים רבים של ראש העיר עליזה בלוך ושל חברת סופרבוס מול משרד התחבורה לטובת פתיחת הקו, אנו גאים לראות כבר בנסיעותיו הראשונות עירוב שימושים של נוסעים תושבי בית שמש. הקו ישרת את הבאים לבתי החולים וגם מאות תלמידות ותלמידים ממרכזי החינוך, עובדים ותושבי העיר העולים לירושלים מידי יום. קו 630 יפתח נתיב חדש לנוסעים ויביא לשיפור שירותי התחבורה הציבורית בין בית שמש לירושלים"
נציין כי מסלול הקוו נקבע ע"י משרד התחבורה וככל הידוע, נכון להיום, הוא מסלול קבוע שלא ישתנה בקרוב.
תמונה דובר סופרבוס אלון בדר.