ראש העיר ד"ר עליזה בלוך: "קיימנו אתמול סיור עם מנכ״ל רשת אמי״ת בשכונת נווה שמיר, שכונה המיועדת לציבור הכללי. 
הלכנו לראות את המגרש שבו תיבנה אולפנת נגה כמוסד חינוכי שצפוי להוביל חינוך חדשני ומתקדם, לצד שכונה עם קאנטרי ואיכות חיים גבוהה עבור הציבור שיגור בה. 

אנו פועלים בשיתוף פעולה מלא עם הרשת כדי למצב את העיר כמובילה בתחום החינוך".