בחלקו הראשון של היום בוצע אימון חילוץ מגובה במתאר אורבני ומבחן כשירות מבצעית שנתי ללוחמי היחידה שכלל הפעלת אמצעים צוותים ומיומנות אישית ,בחלקו השני של היום בוצע רענון למיגון וטכניקות לחילוץ ממים זורמים כחלק מההערכות לחורף.
ליחי בן לולו - דובר תחנה אזורית בית שמש.
