ראש העיר: "פתחנו מסורת אחת לשנה סביב חג החנוכה בה אנו מפרגנים לגיבורים המקומיים שלנו ונותנים אותות הוקרה למצטייני העיר בתחום הביטחון, לאותם עובדי הביטחון ומתנדבים שפועלים כל שביכולתם כמערך המגן של העיר מכוחות המשטרה, כיבוי אש והצלה, ביטחון עיריית בית שמש, מד״א, זקא, איחוד הצלה.
אתם מסמנים את את הטוב בעולם הנתינה, העשייה והצלת חיים.
אני מצדיעה לכם ומרגישה ייראת כבוד גדולה לאנשים כמוכם המקריבים לילות כימים עבור תושבי העיר.
אני מודה לחבר המועצה הממונה על הביטחון והצלה, אלי פרץ וליו״ר סניף מד״א, שוקי לנגסם על היוזמה לקיים אירוע משמעותי זה"