לאחר תשע שנים כמומנה על המועצה הדתית בעיר, מבקש מר מדיזדה לפרוש מתפקידו בסיום החודש. במכתב ההתפטרות שהגיש, הודה מדיזדה לשר, למנכ"ל המשרד ולכל מי שעבד עמו במהלך השנים ולתושבי העיר.
מדיזדה כתב מכתב פרדה למועצה הדתית ובו ציין כי השקיע מחשבה מעמיקה בפרישה, ואף התייעץ עם בני ביתו וגדולי ישראל, בטרם החליט לפרוש.
אנו מאחלים למר מדיזדה המון הצלחה בהמשך דרכו, ומודים לו על השרות המסור שהעניק לעירנו במהלך השנים.
