דודו עשור: "אחרי תקופה של שלוש שנים מאתגרות, מלמדות ומרגשות, אני מסיים את תפקידי לצד חברתי היקרה, חברת הכנסת קטי שטרית.
קטי היא בית ספר לפוליטיקה ומסירות, לעשיית טוב למען עם ישראל, מצאת החמה ועד צאת הנשמה ואווו ואיזה נשמה קטי.
במהלך התקופה ראיתי כמה חשוב לקטי ארץ ישראל, ילדי ישראל ותורת ישראל. 
קטי אני מודה על הזכות העצומה שהייתה לי לעבוד איתך. 
אני מאחל לך הצלחה בהמשך דרכך ובטוח שתמשיכי לעשות חיל בכנסת ישראל".

תמונה- קיר הפייסבוק של דודו.