במרכז נסללה חניה חדשה ל- 15 רכבים, סלילת אספלט מחדש, מעקות, תאורה מודרנית ותשתית מערכת ביוב חדישה שמאז שנותיה הראשונות של העיר לא טופלה.
באי המרכז יהנו בקרוב מחנייה חדישה המשמשת את לקוחות המרכז המקצועי של קופ"ח כללית ובחנויות המתחם, כמו גם, לאורחי ותושבי השכונה.
שלום אדרי, ממונה העיר הוותיקה: "אני שמח לבשר כי לאחר טיפול בתשתיות ובמערכת הביוב הישנה, אנו עורכים שיפוץ מערכתי למתחם זה שכולל חניה חדישה, מעקות ותאורה כיאה לרוח התקופה, באחת השכונות הוותיקות של העיר, ובקרוב מאוד יסתיים פרויקט זה.
תודה לרה"ע עליזה בלוך ולשאול פוקס מנהל הפרויקטים.
במקביל, אנחנו ממשיכים בתנופת העשיה בפרויקטים רבים בעיר הוותיקה לרווחת תושבי העיר הותיקה בשכונות השונות. חג שמח ומואר."