אדם ביטון, מנכ"ל הרשת: "אנו שמחים להחזיר חיבוק חם לחיילים ששומרים עלינו 24/7, בכל ימות השנה, מגיעים המון חיילים בכל הסניפים וזה מחמם לנו את הלב!
חודש טוב, חג שמח ושבוע מבורך לכולם"
זוכרים את הקמפיין של רשת משולשים "חיילים אוכלים חינם"? הבוקר הגיע אוטובוס של חיילים לסניף בית"ר עלית, על מדים כמובן "ראינו שחיילים אוכלים חינם.." אמר המפקד, העובדים פינקו את כולם בפיצה ושתיה, כמובן ללא תשלום.
פורסם בתאריך: 26/06/2026 19:21
אדם ביטון, מנכ"ל הרשת: "אנו שמחים להחזיר חיבוק חם לחיילים ששומרים עלינו 24/7, בכל ימות השנה, מגיעים המון חיילים בכל הסניפים וזה מחמם לנו את הלב!
חודש טוב, חג שמח ושבוע מבורך לכולם"