אדם ביטון, מנכ"ל הרשת: "אנו שמחים להחזיר חיבוק חם לחיילים ששומרים עלינו 24/7, בכל ימות השנה, מגיעים המון חיילים בכל הסניפים וזה מחמם לנו את הלב! 
חודש טוב, חג שמח ושבוע מבורך לכולם"