הערב התקיים במעמד ראש העיר ד"ר עליזה בלוך ומת"ח בית שמש סנ"צ רונן גורש. ערב ההוקרה התקיים מסגרת הרשות לביטחון קהילתי שהממונה עליה חבר מועצת העיר מר שלום אדרי.
ערב ההוקרה נפתח בדברי תודה והערכה למתנדבי סיירת הורים מצטיינת ארצית 2019
חבר מועצת העיר והממונה על הרשות לביטחון קהילתי שלום אדרי מסר את ערכתו ותודתו הגדולה לכל מתנדבי סיירת הורים עירונית בית שמש וציין כי הוא גאה במעורבותם האישית בקהילה וכולו תקווה שתושבים נוספים יצטרפו לעשייה המבורכת ויחיד נבנה קהילה חזקה ומאוחדת ומבקש להודות לכולם בשם כל תושבי העיר בית שמש. ראש העיר ד"ר עליזה בלוך פתחה בדבריה ואמרה: "אני מתמלא גאה כשאני מתבוננת במגוון הרחב של המתנדבים הנוכחים פה, ביניהם מתנדבים דוברי אמהרית, אנגלית ועברית הן מרמת בית שמש ב', א' ו-ג', משכונת ביאליק, שכונת הנרקיס, ממגדל המים וכו' אשר כולכם שותפים משמעותיים ליצירת טוב בקהילה. ברצוני להודות לכל אחד ואחת מכם על הנתינה הגדולה, על המסירות, האכפתיות והמקצועיות. ברצוני להודות למפקד משטרת בית שמש, סנ"צ רונן גורש, לחבר המועצה הממונה על הרשות לביטחון קהילתי, שלום אדרי, למורן יצחק שמנהלת את הרשות ביד רמה ומקצועית, למוטי סעדון ולדוד סמנה, רכז סיירת הורים". מת"ח משטרת בית שמש סנ"צ רונן גורש בירך את מתנדבים והודה לכולם על עשייתם הברוכה, הרצון הגדול להשקיע מזמנם הפרטי בסיוע וצמצום התנהגויות בסיכון במרחבים הציבוריים בעיר בית שמש. דוד סמנה רכז הסיירת שיבח את כל מתנדבי הסיירת והודה להם על פועלם ועל היותם סוכני שינוי משמעותיים בקהילה . תעודות הצטיינות ושי מפנק חולקו לכל המתנדבים בסיירת.
בהמשך הערב הוצג מופע תאטרון פלייבק סוחף ומרתק שהונחה באמצעות ארבעה שחקנים מוכשרים שהגישו במשחק הומוריסטי וססגוני סיטואציות אותם שיתפו המתנדבים ממהלך הסיורים שעשו במהלך השנה . בסיום הערב הביעו המתנדבים שביעות רצון, התרגשו מאוד והודו רבות על כל הערכה וההוקרה שניתנה להם.
נציין כי בתחילת חודש נובמבר נערך טקס גדול "בהיכל מנורה" לכל המתנדבים בארץ הפועלים במסגרת המשרד לביטחון הפנים במעמד ח"כ והשר לביטחון הפנים גלעד ארדן, ראש הרשות לביטחון קהילתי תא"ל במיל' דני שחר ובכירים במשרד בו הוכרזה סיירת ההורים עירונית בבית שמש כסיירת ההורים הארצית המצטיינת לשנת 2019.

ריקי טוביאנה – רכזת קהילה ושיווק הרשות לביטחון קהילתי בית שמש