עמותת "עת לעשות" פועלת בכמה מוקדים בארץ למען ילדים עם צרכים מיוחדים, ונותנת מענה חברתי לשעות אחה"צ ולחופשות במהלך השנה.
האירוע התקיים בשיתוף מתנס גוונים ומחלקת הנוער בעיריית בית שמש וכלל ארוחת ערב, קישוט, סופגניות, עמדת איור של דיוקן עצמי ויצירות ופעילויות רבות שהפעילו שוטרים מהמכללה לשוטרים ומופע בלונים מרהיב.


כיבדו בנוכחותם ראש העיר ד"ר עליזה בלוך שהרעיפה מילים חמות ופרגון לנוכחים, ולסגן ראש העיר משה שיטרית על ההשקעה בטיפוח השוטף של הסניף.
יישר כוח ליוסי גמליאל מנהל מחלקת הנוער בעירייה, לרותי שטיינר רכזת קהילה במתנס גוונים לאליענה זק-  בת השירות הלאומי של הסניף, ולרכזי הפעילות שסייעו בהפקת האירוע.