שלום אדרי:  "האבסורד שתושבים חרדים קיצוניים  מקיימים מחאה על הפעלת תחבורה ציבורית בערים אחרות לא מקובלות עליי ועל כל בר דעת!

מקרה הגב' בביאן וילדיה הוא חלק מתופעה שמלווה את בית שמש בעשור האחרון - שום דבר לא השתנה לצערי!!

מערכת אכיפת החוק עסוקה עדיין 24/7 בבלימת מקרים אלו, לא אסכים כי תושבי העיר יהיו בני ערובה בידי קיצוניים שמעגל  ההתרחבות רק הולך וגדל!

פניתי לשר לבטחון פנים ואני לא מתכוון לעבור לסדר היום על המקרה  - כוח ייענה בכוח!

חייבים את החושך הזה לגרש מהעיר ובכלל. 
כולי תקווה, שהשקט המדומה לא יקצין. 

מעניין מה היה קורה אילו תחבורה ציבורית הייתה מופעלת בשבת בבית שמש?!

אנחנו נטפל במקרה במלוא החומרה!

איחולי החלמה מהירה לבתה של הגב' בביאן.

ובהזדמנות זו, חג חנוכה שמח לכל תושבי העיר!"