מגי מלכה: 
"אני רוצה להודות מכל הלב "למקום של תום" האלופים  בהתראה קצרה דאגו לארוחת שבת לחיילים בודדים שיצאו ברגע האחרון.
ליאת דנזן יהודה. המקום של תום החדש.
מאחלת לכם פרנסה טובה ובשפע" 

ואנו מצטרפים לברכות. כל הכבוד. 

תמונה: קיר הפייסבוק של מגי.