חנה בבאיין: 
"יצאתי אתמול מכיוון ינאי לראסידו, נסעתי בעבר בכביש הזה, מעולם לא קרה שם מאום.
ברכב היו ארבעת ילדיי
ראיתי כמות ענקית של אנשים, הם קפצו על הרכב, ניסו לפתוח אותו, הילדים בכו, צעקו. 
ביתי הגדולה נכנסה לחרדה של ממש. זה היה מפחיד! משתק פשוט. ראיתי בעיניהם שינאה.   
אי אפשר להסביר את זה במילים. נבהלתי כאילו אני בפיגוע. פחדתי שהאוטו יתהפך. התחלתי בנסיעה מולם.
רציתי רק לברוח משם. 
הבת שלי נזקקה אתמול לטיפול רפואי עקב החרדה שתקפה אותה". 

אנו מאחלים לבתה של חנה בריאות שלמה ומהירה וכולם שבוע מבורך אמן.